fredag, november 28

Fredag

Fredag
fredag - fredag
mmm smakar på det ordet!!
Kan nån säga varför det ordet känns så Bra!
Känner mig upprymd å glad!
Har handlat, dammat, dammsugit och tagit in riktigt enris som luktar så gott (De du Gabbe)
Stökat så där som då fredagen var som bäst.
Yngsta sonen med litet magert bihang kommer å äter med mig i kväll! (Förlåt Dett! Det kanske inte lät så trevligt men det var bara på skoj)
Åh... i morgon är man ju ledig!
Men det ska ni veta när ni stånkar i verckorna! Att förlora helgen är ingen hitt!!! Det där med fredagen har liksom inte samma betydelse som förr även om ordet fortfarande smakar! Det var det om detta!!!
Nu önskar jag er alla lyckliga yrkesarbetande - En riktigt skön helg
Ynk .. Ynk.. näärå
jag har det sååååå BRA

2 kommentarer:

Scarlette sa...

Fredag hela veckan är faktiskt ingen hit. Vi som har det får helt enkelt skapa vår egen vardag så att helgerna kan få bli lite speciella iaf. Men jag är ju så lyckligt lottad att jag har mina killar här hemma. Dels så kan jag sysselsätta mig i veckorna med att vara husmor å på helgerna njuter jag extra mycket då min familj är ledig tillsammans med mig.

gabrielle sa...

ja äntligen FREDAG!!!! Denna vecka har varit helt sjukt lång! Förstår att det kan vara trist med "fredag-hela-veckan", men jag ser fram emot det när jullovet nu närmar sig med stormsteg!