fredag, november 21

Grattis RUSTA ni har lyckats! Jag hade kunnat slå vad om att det inte skulle gå. Men nu gick det som det gick.............jag gick på den enkla....... BARA 119:- för 5m granris i plast (som barrar) med 40 st små lampor. Allt detta ska upp på mitt balkongräcke. Nu är allt utrullat i vardagsrummet - 5m barrande plast. Någonting säger mig att jag ska testa det hela innan jag monterar men då uppstår problem ett. Kontakten, jösses den ser ju inte ut som den ska. Jag som annars är väldigt impulsiv å orädd blir nu väldigt feg. Tanke ett - rulla ihop skiten - lämna tillbaka - å bli 119:- rikare. Nej jag får nog inte tillbaka några pengar eftersom det fattas så mycket barr nu. Där kommer jag på den ljusa ide´n att ringa Gävle där sitter ju tre generationer Melandrar som kan hjälpa mig. - O ja jaha mmm förstår, tack för hjälpen!! Det är en modern kontakt (så såg dom inte ut på min tid) det är bara att sätta i de två hålen i väggen.. som vanligt.
Ja ja det får vi väl se! Nu ska jag ta mig över granriset å gå till sängs så får vi se om det kommer upp eller åker ut. Lång tid kommer det att ta innan jag kommer över att RUSTA segrade över mig. God Natt

2 kommentarer:

gabrielle sa...

elektriker på plats i Gävle är ju inte helt dumt!

Hoppas det fanns ngra barr kvar när den väl kom upp!

Blev det fint?

Scarlette sa...

hur går det med den moderna belysningen? Att kritisera ett så stort företag så här offentligt är modigt ;)