söndag, november 23

Söndag em

NU är den på plats!
Mitt balkongräcke glittrar med 40 lampor mellan granriset i plast. Trotts att jag älskar vintern har jag svurit så in i h...e. Tänk att fjuttiga -3 grader kan vara så kaaaallllllt å att kaaalllltt kan göra så ont i fingrarna. Det var inte helt enkelt att få dit den skapelsen, men nu är den där. Hoppas nu bara inte någon frågar om det var värt det, för det var det INTE!
Nu ska jag ha lite umjänge med min fina dammsugare ( som jag fått av Snicke) och tillsammans ska vi utplåna plastbarren.

2 kommentarer:

gabrielle sa...

Hoppas du hade en rolig stund tillsammans med Snabeldraken!

Själv har jag tagit in RIKTIGT granris och gjort en bordsdekoration av idag, pris: 0 kr! Så det var nog inte RUSTA som vann.... utan det var jag ;)

Anonym sa...

Men svärmor, vad är detta? Bloggtant? Och det funkar! Jag kommer med intresse och ett stort leende på läpparna att följa din blogg - den är ju bra! Tant power!