torsdag, december 2

Underbart


Åh..
det är så hissnande vackert!
Träden är helt vita, tremometern har stigt till ca -5.
Min lilla Knut å jag har kunnat vara ute på en lång skön promenad tillsammans.

Mitt söta barnbarn Tussen ringde i dag från skolan. Det gällde ett skolarbete.
Hon ställlde några sköna frågor om hur det är att vara pensionär och jag svarade.

Sen fortsatte tankarna i mitt huvud. "Fan" jag är ju äldst och ska förväntas vara gammal. Men det är jag ju INTE! Ja.. utanpå kanske men apsolut inte inni!
En fråga var. -Vad gör ni på dagarna?
Hoppla hoppla ...jag undrar hur marmorar han sitta å sticka å klappa katten förut.
Min agenda är full!
Summa av kardemumma är som alltid!
Hurraaaaaaaaaa va jag har det bra!
Här gäller det att leva livet så länge man kan.

1 kommentar:

Gabrielle sa...

Härligt! Äntligen är du tillbaka, jag har saknat dina små uppdateringar. puss