lördag, december 4

hej mitt vinterland.....lalalalal


Kom nyss in!
kl är snart 01.00 å det går bara inte att gå in när man kommit ut.
Det är såååå kanon skönt,vackert och sagolikt så man kan bara njuta!

Jo du Gabbe - Jag har slängt min stora buket rosor, så nu är det klart!
Det är nog så att jag känner mig glad å lycklig i det här vädret så varför deppa över lite vissna blommor. Å tack för att du peppade mig!!

I går fredag var jag å Gustaf på Globen. Vi (och 14 000 andra) såg Lena Ph, Orup, Darin, Måns, Jerry W och vår stora idol Jill Jonsson i en toppen föreställning, fullt ös! Men det finaste var att få bli medbjuden av sonen.
Tack för en fin kväll Gustaf!

Nu ska jag suzza en stund.
kl 07 ringer klockan... ha ha ha
bara för att jag ska få snosa
i en eller två timmar till.
De é livet :)

2 kommentarer:

Gabrielle sa...

Bra gjort mamma! Du ska få nya vackra levande odammiga rosor av mig när renoveringskaoset hos dig är över. Puss

Berit sa...

Tack mitt hjärta!