måndag, december 8

Måndag

Men..
va nu då?
Vart tog veckan vägen?
Tiden bara rusar iväg från en a´n å jag som inte har så mycket tid!
Mitt i det här rödaste rappet av kort tid så rusade Ingrid in i lördags å ut nu i morse.
Hon har spöat mig så in i katten... i 500. Och så kollade vi Stjärnor på is tillsammans. Gissa om vi var nöjda när vår favvo goding tog hem första priset. Då tog vi oss en lite "segerskål" å till den en stor skål godis. Mycket godis för mogen ungdom varé.
Man måste ju ta chansen när den kommer!
Gårdagskvällen överaskade med ett kort besök av den äldsta. Han kom å visade mamma sin nya bil. Hela han strålade ...ja det var Kenneth som strålade därför att bilen var så fin.
Ha ha ha ... mer kul blir det.....
.... i morgon ska jag huxflux resa till Töreboda, för min Lotta fixade å trixade fram en biljett ner å på fredag ska jag åka på tummen upp.
Nu blev du allt orolig min kära Gabbe!
NÄ ..jag ska inte ställa mig i Hova å lifta för då slår jag rot där. Har fått lov att åka med Snicke å Lotta till Gnesta, så hem kommer jag nog.
Så vi ses här när denna vecka också har rusat förbi.
" Långsamt är att låta någon ta den tid det tar "

1 kommentar:

gabrielle sa...

fubbigt att du åker dit och inte uppåt mot.... ja... kanske Gävle?
Jag är också bra på att huxfluxtrixa!

ja, ja, jag får glädja mig åt att du har skrivit igen iaf... så jag fick ngt kuligt idag! Annars så har dagen gått åt till rfsl info på skolan och utedrama iregnet med småttingar. Sånt kan ju oxå muntra upp!