tisdag, december 30

30 december


GRATTIS.... GRATTIS............ massa GRRRRAAAAAATTTTIIISSSSSSSS!!!!!!!!
till min Lotta - loppa - potta.
Jösses va man fick kämpa denna dag för så där en ca 39 år sen!
Men jag lovar att det var värt varenda sekund.
Om man nu ska tänka efter vilket man tydligen inte ska i detta land. Sååååååå är det väl inte Charlotte som ska grattas.. eller :-o
Det är väl ändå den fantastiska konstruktören ( nä Lotta det står inte konduktören-läs ordentligt) Prata om världens underverk! Löjligt!!! Jag i egen hög person har lyckats skapa fem fantastiska underverk varav Charlotte är ett. Och det märkliga är att dessa fem har övertagit skpandet å gjort repriser. Under av under.... JAG har fått utdelning som heter duga, av fem har det blivit 20 st.
Tänk va jag é bra! Hurraaa å GRATTIS Berit

2 kommentarer:

gabrielle sa...

Ja, tänk vad du har fixat det bra, mamma! Tack för det!!! Tänk vad det skulle vara trist om jag inte hade mina syskon och svägerskor o svåger (det är väl du som fixat dom oxå väl?) och syskonbarn och hundar (för det är väl du oxå?)

TACK!
och god fortsättning....

hmmmm, om man nu ska tänka så mycket i detta land, och det ska man för det har min mamma sagt så... om du ordnat ALLT det där då måste ju du vara ruggigt gammal.... hmmmm

Sotarn sa...

Det var värst vad man tar åt sig äran för ingenting.
Som om man hyllar bärkassen för alla varor som den tagit hem från butiken??