tisdag, mars 3

Tröttpanna i dag!

I går var jag på party i de finare salongerna.
Hos min syster som har en fantastisk våning!
Hon hade fixat till det med en god middag å (mycket) vin.
Gustaf var så hel gullig å tog hand om min lilla limpa. Så jag var "barnfri"
och tur var väl det när man ska snesegla hem på småtimmarna.
Denna dag räknas inte.
VI = limpan å jag är så trötta och utslitna av det liv vi levde i går
att det är mest soffpotatisar vi liknar i dag.
Tack lill-husse för din rara insats i går!
Tack Anne fär en trevlig kväll!
Tack för att du bogserade mig till bussen!
Tack alla som inte stört mig i dag!
Längtar efter störningar i morgon!
Tack

2 kommentarer:

Scarlette sa...

förlåt att jag störde igår, men idag ska du minsann inte få vara ifred ;)

Sotarn sa...

Å jag som tyckte Fredrik festade mycket!!!!