torsdag, mars 19

Hejhå hejhå..jag till min stuga gå..lalaa...
igår ja
kom jag hem med långtradare. Kenneth körde ända in i Huddinge.
Hur skönt som helst att åka från dörr till dörr.
Efter en skön vecka i Töreboda där man blir hur bortskämd som helst, har jag återvänt till vardagen.
I dag tänkte jag bara slappa men det satte Nilla stopp för, hon å Sandra kom å ville ha en klippning.
Då ringde Kenneth å hade en håltimme. Så han kom å vi käkade pizza ihopa.
Nu håller jag på å röjer skåp å bäddar rent till Andrea som flyttar in hos sin mormor i dag.
Liten orolig flicka som är såå skraj för att inte vara mormor till lags - Stackars tös!
Men vi ska nog bjuda till båda två! Så det går nog jättebra tror jag!
Nu ringde telefonen - det var min förra granne Annette som vill komma upp å käka sin kebab och snacka bort lite tid.
Hur kul som helst att folk kommer till mig!
Men hur konstigt som helst att ALLT alltid händer på samma gång!
Pling plong = dörrklockan

Inga kommentarer: