lördag, januari 1

År 2011

Önskar Er alla ett riktigt ** Gott 2011**
Jag
började året riktigt lugnt uppkrupen i soffan med en räkmacka.
Där
har jag nu samlat in lite nya krafter så jag orkar tänka på packningen.
Har kommit underfund med att det är jusst flytten som suger musten ur mig.
Göta Petter 5 - 6 mån! Det är ju sååå sjukt länge. Men MÅSTE tänka posetivt!
:-( .....det blir nog fint när det är klart!

Knut tog sig genom 00.00 slaget på Nyårsnatten med att titta upp på mig, såg ut att tänka -nähä hon är inte rädd då kan jag somna om. Det smällde överallt å han låg på rygg å sov!
En lycklig matte som oroat sig så mycket vill bara säga yippi.. vilken vovve jag har!
Med tanke på "salige Simba" som led så av detta smällande!
Nu är det klart
å vi kan ägna oss åt att ta hand om år 2011
å göra det till ett fantastiskt ÅR

Inga kommentarer: