fredag, februari 13

Nu är jag hemma igen!
Nästan två veckors snö-resa, spa & vilohem!
Jag bara älskar riktig vinter! Å det är verkligen riktig vinter i Gävle.
Massor av vit gnistrande SNÖÖÖÖ
O la la så himla skönt jag har haft det!
Känner mig riktigt utvilad å nöjd.
Men det finns en baksida mé.
Här i Huddinge är det ingen som leker med mig,
lagar mat, kokar kaffe eller tvättar åt mig.
Vet inte riktigt hur eller var jag ska börja.
Kanske man ska skita i det å åka till nästa ställe i ställe!
Hallå .......
vem vill nu koka fika mm till mig..
finns det någon där ute i etern............................

2 kommentarer:

gabrielle sa...

kom tillbaka hit vetja´, det blev en himlans röra här efter att du åkt hem!!! Frukosten står kvar på bordet när jag kommer hem efter jobbet, mitt fina golv i hallen är aldeles kladdigt, ingen Knut som kommer och välkomna en vid dörren så fort man varit utom synhåll ett par minuter och ingen att spöa i 500!!!

Tack för en mysig vecka, mamma!

Scarlette sa...

Mmmm låter skööönt, å nu är det dags att möta våren här på vår altan, VÄLKOMMEN!!!! Jag kan oxå koka kaffe ;)