söndag, januari 11









VÄLKOMMEN till Svedala igen våran DEA
Det är väl för väl att hon kom hem hel å ren!
Hi hi hi
Å tur att hon träffade sin älskling så hon inte kom hem å va med barn.
Ja ... ja skärpning på mig nu r´a!
Vill egentligen bara säga att jag är glad att hon är hemma igen!

OCH
Om en vecka är Benne hemma från Spanien, också!
Utan mafiosos i hälarna.

Tack å lov!!

MEN
Alltid är det nåt!
Vi har ju Melandrarna som drar till Egypten.
Oj..oj...
(Ett stenkast från oroligheterna. )
Men en marmor ska inte vara så nojig....
så jag säger inget ......så har jag inget sagt..
så det så.
Oj...oj..oj

Trevlig resa mina kära!

Sen när alla är hemma igen då kan man bara slappna av
å
vänta på vårsolen.







1 kommentar:

gabrielle sa...

mmm, det är ju så där om man ställer till med mycket...

du konstaterade ju i ett par inlägg sedan att du var ensam ansvarig för alla dina... då blir det ju liksom mycket att hålla iordning på för dig.

här hemma hos "Melandrarna" jublar och jular vi fram o tillbaka för min mamma kommer snart hit!!!!